close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך מוצאים טכנאי גז מוסמך בתוך דקות!

מערכת שורשא אב, תשפד05/08/2024

איך למצוא טכנאי גז שהוא מצד אחד אמין ומורשה, ומצד שני גם אטרקטיבי במחירים שלו?

תגיות:
טכנאי בודק תנור
צילום: freepik

הכירו עוד היום את האתרים שיעשו לכם סדר בנושא הבא: איך למצוא טכנאי גז שהוא מצד אחד אמין ומורשה, ומצד שני גם אטרקטיבי במחירים שלו? ריכזנו עבורכם את כל המידע שצריך לדעת בנושא הזה – המשיכו לקרוא >>

לאתר את טכנאי הגז הנכון – איפה להתחיל?
היום זו לא חוכמה ענקית למצוא תוך דקות טכנאי גז, או לצורך העניין, כל בעל מקצוע אחר אשר מפרסם את שירותיו ברחבי הרשת, בגוגל, ברשתות החברתיות וכו'. יש היום היצע אדיר של אנשי מקצוע בכל תחום, לכן החוכמה היא לא רק לאתר אנשי מקצוע אלא לאתר אותם במחירים טובים, עם המלצות והכי

טכנאי בודק תנור
צילום: freepik
חשוב – אחריות על העבודה. היכן מוצאים את כל הטוב הזה? אנחנו מזמינים אתכם להכיר עוד היום את אתר אייגז אשר מרכז בתוכו כמה פיצ'רים חשובים, כמו למשל מחירון טכנאי גז, אופציית השוואת מחירים בין טכנאי גז מומלצים לפי ערי מגורים בכל הארץ, המון מידע וטיפים, שירות לקוחות טלפוני בעברית כמובן ועוד.

מתי צריך טכנאי גז וכמה יעלה בכיס?
כדי לעשות סדר בנושא, ריכזנו עבורכם רשימה של שאלות ותשובות לשאלה הבאה: מתי נצטרך טכנאי גז? – הנה הרשימה הקצרה של שירותי גז נפוצים, כולל מחירים בכל תשובה:

שאלה: האם אני יכול לחבר כיריים גז בעצמי?
תשובה: אם אתם רוצים לעבור על החוק ולהסתכן בנפשכם, תוכלו לעשות את זה לבד (זו לא המלצה כמובן). אם בעזרת טכנאי גז מורשה כפי שהחוק מחייב אתכם לעשות, השירות יעלה לכם כ-200 – 400 ₪.

שאלה
: מה עושים אם אחד מהמבערים בכיריים לא עובד?
תשובה: ברוב המקרים תצטרכו להחליף את מערכת ההצתה, אלא אם אפשר לתקן את המבער הבעייתי באופן נקודתי, כלומר לפתוח את הסתימה בו. עבור החלפת מערכת הצתה, צפו לשלם כ-250 – 550 ₪. עבור פתיחת סתימת גז, צפו לשלם כ-200 – 400 ₪ בממוצע.

שאלה
: מה לעשות אם אני מריח גז בבית?
תשובה: מיד לסגור את ברז הגז ולהזמין תיקון בעלות ממוצעת של כ-200 – 400 ₪.

שאלה
: אפשר להוסיף נקודת גז במרפסת עבור גריל?
תשובה: בחלק מהמקרים כן, אלא אם יש בעיית חיבור וגישה לתשתית הגז. במקרה שניתן, העלות תעמוד על כ-300 – 500 ₪ בממוצע.

שאלה: מה לעשות אם אני לא מצליח לסובב את ברז הגז של הגריל במרפסת?
תשובה: בדרך כלל, יהיה צורך להזמין טכנאי גז עבור החלפת ברז גז בעלות ממוצעת של כ-200 – 400 ₪.

נותרתם עם שאלות שלא הצלחתם לקבל עליהן כאן מענה מספיק מקיף? תוכלו לבקר כעת באתר אייגז ולהתרשם מהמחירון המלא באתר, כמו גם להתרשם ממידע רב, טיפים חשובים וכן כדי לקבל סיוע טלפוני במידת הצורך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה